logo

Verzend- en leveringsvoorwaarden Javita

Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling wilt terugsturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de Javita zijn voor eigen rekening.

Op het moment dat u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Javita Solutions geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@javita.nl.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@javita.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor verzending én terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Levertijd & verzendkosten
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling binnen vijf werkdagen bij u af te leveren.
Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren.
Voor de PD-riemen zijn veelal op voorraad en enkele Bodyfix modellen ook. Normaliter worden deze binnen drie werkdagen verstuurd en mag u deze binnen vijf werkdagen verwachten.
Voor Bodyfix modellen die op maat gemaakt worden is de reguliere levertijd 10 werkdagen.

Mochten wij (om wat voor reden dan ook) deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hiervan op de hoogte. De vermelde prijzen zijn exclusief de logistieke- & verzendkosten. Deze bedragen standaard € 6,95 (exclusief BTW) ongeacht het formaat of hoeveelheid. Bestelling boven de € 300 (exclusief BTW) zijn er geen logistieke-/verzendkosten.
De leveringen verlopen via DPD, DHL, PostNL of UPS; de vervoerders zeggen toe tijdig te leveren.

Contact
Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Schroom niet om contact met ons op te nemen. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken met de volgende gegevens:

Javita Solutions medical bodywear
www.javita.nl
Klantservice : 0644 376690
Administratie : 0650 633994
NL92 RABO 0149 5055 66 t.n.v. Javita Solutions

Javita Solutions is een onderdeel van Evibra Healthcare BV
Graaf Engelbertlaan 75
4837 DS BREDA
Handelsregister 71797548

Eventueel retouradres Distributiecentrum Evibra-Javita
Smithweg 1 – 36
4462 HC  GOES

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in goede conditie aan u te leveren. De producten worden gecheckt voor levering en bewaken we de conditie van de producten. Ondanks alle controles kan het voorkomen u vragen heeft over de conditie. Neem dan met ons contact op via de klantenservice.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten gelijk bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@javita-solutions.nl of te melden via de klantenservice. Dan geeft u ons de gelegenheid om de klacht te verhelpen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.